1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2053204

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Allltså, JAG vill inte ha han kvar. vad ni tycker får stå för er. :-)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: Det är helt ok att tycka olika. Vi brukar dock tycka ganska lika i våra åsikter. Denna gång är vi inte helt eniga dock. We agree to disagree som man säger 😋

Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: Kan du inte förklara lite varför du inte vill ha han kvar? skapade mycket chanser, oöm, vågar ta för sig i närkamper, STOR, och bra poängsnitt. Är bara nyfiken på vad du inte gillar med han, för mig är han en no-brainer att försöka ha kvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.