Jåkkinen: Han hänger ju enligt han själv mycket med Modolover Ohlsson också så de kanske gaddar ihop sig. Ohlsson skall ju som sagt ha hoppat av glädje när Modo hörde av sig, jo alltså när han fick se lönekuvertet. Annars finns det inte många som vill spela i Modo, så då måste man locka med annat. 😉
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ohlsson skall ju som sagt ha hoppat av glädje när Modo hörde av sig, jo alltså när han fick se lönekuvertet. Annars finns det inte många som vill spela i Modo, så då måste man locka med annat. 😉