Jåkkinen: Känns ytterst avlägset att han går dit. Fick enormt förtroende av Freddan i Timrå den gångna säsongen, så ska han flytta så tror jag det blir SHL. Ser verkligen ingen anledning att byta miljö i samma serie.
Jåkkinen: Han hänger ju enligt han själv mycket med Modolover Ohlsson också så de kanske gaddar ihop sig. Ohlsson skall ju som sagt ha hoppat av glädje när Modo hörde av sig, jo alltså när han fick se lönekuvertet. Annars finns det inte många som vill spela i Modo, så då måste man locka med annat. 😉
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...