Inlägg: 2077044
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Ja, detta är det konstigaste året, sedan man sa att folk skulle gå på månen. Gjorde dom det, eller är det bara en konspiration?
Måste vara smart i dessa tider att göra så .
Tycker att vi också skulle ha lånat in en kanonbra spelare under dessa tider när man inte vet hur den här säsongen slutar .
Den kanske inte ens börjar , då står man där med ett helt lag och betalar lön för dom och dom bara tränar och inte spelar ens i en serie,
Vilket konstigt scenario det kan bli .