{8839}: Ja, detta är det konstigaste året, sedan man sa att folk skulle gå på månen. Gjorde dom det, eller är det bara en konspiration?
Inlägg: 2077058
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
puffe: Man kan aldrig lita på Ryssar å Amerikaner , jag har för mig att en del av dom som for iväg aldrig kom hem och kunde berätta vad som hände där uppe ,
dom som kom hem kanske lurade oss , dom kanske inte ens for dit dom skulle , kanske det var en fejk på tv'n.
Vem vet .
dom som kom hem kanske lurade oss , dom kanske inte ens for dit dom skulle , kanske det var en fejk på tv'n.
Vem vet .
+ 1