Ibland gör det bara så ont i mitt hockey hjärta. Hemma match och man får inte åka till arenan och se sitt lag man följt i så många,många år. Att få köpa sitt kaffe och mazarin i första pausen för att i den andra köpa en korv och dricka. Aldrig i mitt liv trodde jag att detta skulle kunde hända.Nu är det som det är men mitt Timrå hjärta gråter för visst är det i arenan man vill vara.....stämningen....ja hela atmosfären...jag saknar detta så otroligt. Heja Timrå jag har min soffbiljett och sitter framför TV apparaten och ger mitt stöd. Förbannade Corona försvinn och låt allt bli som vanligt igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer