1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2087339

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Ibland gör det bara så ont i mitt hockey hjärta. Hemma match och man får inte åka till arenan och se sitt lag man följt i så många,många år. Att få köpa sitt kaffe och mazarin i första pausen för att i den andra köpa en korv och dricka.
Aldrig i mitt liv trodde jag att detta skulle kunde hända.Nu är det som det är men mitt Timrå hjärta gråter för visst är det i arenan man vill vara.....stämningen....ja hela atmosfären...jag saknar detta så otroligt.
Heja Timrå jag har min soffbiljett och sitter framför TV apparaten och ger mitt stöd.
Förbannade Corona försvinn och låt allt bli som vanligt igen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Veteranolle: Syns att du är en sann Timråit , det,enda jag har imot i det du skriver är det där med Mazarin ..Dammsugare till kaffet skall det va enligt mig , men finns det inga så kan man väll ta en Mazarin .
Du vet ..är man född Timråit så dör man som Timråit .
Ps : Första kedjan gör 3 mål ikväll !

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Undrar lite över Lundin och Lööke med Boyce i 4e?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer