Veteranolle: Syns att du är en sann Timråit , det,enda jag har imot i det du skriver är det där med Mazarin ..Dammsugare till kaffet skall det va enligt mig , men finns det inga så kan man väll ta en Mazarin . Du vet ..är man född Timråit så dör man som Timråit . Ps : Första kedjan gör 3 mål ikväll !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du vet ..är man född Timråit så dör man som Timråit .
Ps : Första kedjan gör 3 mål ikväll !