Visst är det konstigt hur en gästbok kan gå från 1 månads happy eufori till negativt missnöje på en match :-) Pissmatch javisst, men kom igen.... Vi hade 15 såna förra säsongen. Vad vore en hockeysäsong för oss utan lite ångest..?
Kulltorp: Jag som trodde vi skulle gå rent hela HA... Njae folks kom in i matchen. Senast vi torskade va i princip samma bottennapp mot Tingsryd, upp på sadeln och 16 raka igen nu istället. 😋
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer