KniveN: Det där med när skottet avlossats är bara viktigt när det gäller avsiktligt flyttande av målburen.
En spelare som avsiktligt flyttar på sin egen målbur. Om detta sker i samband med ett målskott ska målet dömas bort och utvisning ska utdömas om målburen flyttades innan skottet avlossades. Mål ska tilldömas om skottet redan hade avlossats (se regel 64.6).
Montén Python: Fattar inte diskussionen härinne och är eg ointresserad. Heffners kommer in och kidnappar trådar igen. Två yngre i Timrå IK får f.n. inte plats i A-laget, den ena lånas ut för att få känna på lite hetluft (är således ff ... | Läs mer
En spelare som avsiktligt flyttar på sin egen målbur. Om detta sker i samband med ett målskott ska målet dömas bort och utvisning ska utdömas om målburen flyttades innan skottet avlossades. Mål ska tilldömas om skottet redan hade avlossats (se regel 64.6).