DavidTyni: Jisses vilka spekulationer. Målskillnad och gud vet vad... Jag tror att den som har längst skägg av Rahimi och Svensson får ta sitt lag till SHL.
1. Det finns ingen bortre gräns enligt Ryman 2. Bäst av fem kan bli aktuellt, men båda klubbarna har sagt nej till det just nu. 3. Man satsar på att komma igång på fredag, men Ryman tror att det blir svårt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror att den som har längst skägg av Rahimi och Svensson får ta sitt lag till SHL.
1. Det finns ingen bortre gräns enligt Ryman
2. Bäst av fem kan bli aktuellt, men båda klubbarna har sagt nej till det just nu.
3. Man satsar på att komma igång på fredag, men Ryman tror att det blir svårt.