mikenomad: Är det så glasklart? På frågan: ”vad gör ni om serien inte kan återupptas på fredag?” svarar Ryman: ”Då tittar vi på en ny plan. Vi har vissa datum att hålla oss till.”
Det låter ju inte riktigt som ”vi kan spela hur länge som helst”. Varför skulle det överhuvudtaget vara aktuellt att korta ner serien om tid inte är en faktor?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...