roger_sundsvall: Håller med men tycker samtidigt att båda bevisat att man håller på hög allsvensk nivå. Tror ingen av dom får några problem att hitta ett bra kontrakt nästa säsong.
{297}: Jag har själv lite dålig koll på Liljegren som sägs vara klar. Kommer han tillföra nått vi inte redan har i truppen? Eller borde man försöka gå skilda vägar då han kanske värvats för HA i första hand?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer