{297}: Jag har själv lite dålig koll på Liljegren som sägs vara klar. Kommer han tillföra nått vi inte redan har i truppen? Eller borde man försöka gå skilda vägar då han kanske värvats för HA i första hand?
Sputnik: Känslan är ändå rätt go att vi kan få se både Lander och Dahlén i Timrådressen till kommande säsong. Med tanke på att Lander inte skrivit på nått än i Schweiz så tror jag faktiskt att han väntat på utgången av finalserien innan han bestämmer sig.
Hade vi inte gått upp så hade han nog garanterat valt minst 1 år med hög lön i utländsk liga. Nu tror jag Nubben kommer göra allt i sin makt för att hitta finansiärer och att locka med en fet SHL lön.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer