Sputnik: Känslan är ändå rätt go att vi kan få se både Lander och Dahlén i Timrådressen till kommande säsong. Med tanke på att Lander inte skrivit på nått än i Schweiz så tror jag faktiskt att han väntat på utgången av finalserien innan han bestämmer sig.
Hade vi inte gått upp så hade han nog garanterat valt minst 1 år med hög lön i utländsk liga. Nu tror jag Nubben kommer göra allt i sin makt för att hitta finansiärer och att locka med en fet SHL lön.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade vi inte gått upp så hade han nog garanterat valt minst 1 år med hög lön i utländsk liga. Nu tror jag Nubben kommer göra allt i sin makt för att hitta finansiärer och att locka med en fet SHL lön.