Slagskottet: Svårt att veta hur Lander resonerar faktiskt, speciellt med tanke på att han fortfarande verkar hålla det öppet med Schweiz. Men Lander har ju nobbat pengar förr, hoppas och tror i allafall att Timrå är ett hett alternativ för han. Vi kommer behöva en spelare av hans kaliber.
Framförallt så kommer vi behöva en ledande center denna gång i SHL. Så kan Lundin ta rygg på han.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer