Kulltorp: Jo precis. Och det känns ju inte som optimalt vara långsam på SHL nivå. Men han kanske kan förbättra fysiken/explosiviteten nu i sommar om han jobbar stenhårt. Han har ju trots allt ett bra spelsinne.
thorwald: tror, rent krasst, att Hardegård har en chans att slå sig in i ett SHL-lag om han hittar tillbaka till spåret innan sin skada. Då har han en chans om han fortsätter utvecklas. Fortsätter han som han avslutade säsongen så tror jag han snart är tillbaka i ett allsvenskt topplag istället.
Återstår bara att önska honom ett stort lycka till, detta blir bra för båda parter.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...