Kulltorp: PW har jag svårt att se som SHL spelare, att ha en Canadensare som 7-8 back känns onödigt. Tycker att man ska satsa på riktig spets när det gäller utländska spelare.
Nisse1: PW har inte imponerat. Han är relativt rörlig och har lång klubba. Men samtidigt klumpig och släpper till bakåt titt som tätt. Det enda som talar för honom är hans meriter och att han skulle ha mycket mer att plocka ut än han hittils visat.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...