Kulltorp: vad vi vill ha och inte verkar nog inte spela ngn roll.
Känns trots allt ändå märkligt att titta på hus här hemma? Bättre än Bobcats är han väl ändå.
Killen lärde sig åka skridskor i Timrå, vilket inte en enda spelare förutom Eckmyhl i ordinarie trupp kan säga att de har, vill man ha bredd som de hurrats över så högt här inne tidigare så lär han nog inte vara sämre än övriga breddspelare.
Jag får höra mig för helt enkelt, om det blev ngt hus eller inte, to be continued.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer