Även jag tycker att Nubben tar stora ord i munnen när han säger att vi har bästa 8:e backen resp 14:e forwarden. Men att vi är mkt starka på just den punkten, ett av de starkare lagen i SHL på papperet, det håller jag med om. Sedan har vi ju främst på forwardssidan inte i närheten av den utväxling från spelare 13 till 1 som t.ex Rögle har. De flesta lag förutom IKO och Brynäs har en betydligt brantare kurva uppåt på resterande forwards. Backsidan däremot håller jag som bra SHL-klass
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Även jag tycker att Nubben tar stora ord i munnen när han säger att vi har bästa 8:e backen resp 14:e forwarden. Men att vi är mkt starka på just den punkten, ett av de starkare lagen i SHL på papperet, det håller jag med om. Sedan har vi ju främst på forwardssidan inte i närheten av den utväxling från spelare 13 till 1 som t.ex Rögle har. De flesta lag förutom IKO och Brynäs har en betydligt brantare kurva uppåt på resterande forwards. Backsidan däremot håller jag som bra SHL-klass