{5647}: Hahaha nu gör du bara bort dig din stolle. Din bitterhet över att Timrå tagit över som Västernorrlands hockeyhuvudstad lyser igenom. Pinsamt för dig? Du har hyllat modos lagbygge varje år nu men ni har varit på vippen att åka ur varje gång. Ingen tar dig på allvar längre?.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du har hyllat modos lagbygge varje år nu men ni har varit på vippen att åka ur varje gång.
Ingen tar dig på allvar längre?.