1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2237800

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Kerstin_k: Hanzl är ingen ledare/pådrivare/härförare. Det som en nykomling så väl behöver. Någon att gå ut med i krig.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Laken: Problemet är väl att folk glorifierar, exempelvis, Lander. Han är en pådrivare - absolut. Men resten av laget är ju fortfarande odugligt. Spelar ju ingen jävla roll hur mycket Lander driver på, Liljewall är fortfarande bedrövlig som andrecenter. Eller hur?

I min värld gör Hanzl ungefär vad som förväntas. Poäng och att etablera spel offensivt. Det är det ingen annan center som klarar av.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Laken: Vad 17 gör 1:a kedjan? Alvarez åker som nån värsta lallare o petar med klubban. Blir så less...

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Laken: Syns att spelarna har gett upp nu, försöker inte ens.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer