Laken: Problemet är väl att folk glorifierar, exempelvis, Lander. Han är en pådrivare - absolut. Men resten av laget är ju fortfarande odugligt. Spelar ju ingen jävla roll hur mycket Lander driver på, Liljewall är fortfarande bedrövlig som andrecenter. Eller hur?
I min värld gör Hanzl ungefär vad som förväntas. Poäng och att etablera spel offensivt. Det är det ingen annan center som klarar av.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I min värld gör Hanzl ungefär vad som förväntas. Poäng och att etablera spel offensivt. Det är det ingen annan center som klarar av.