1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2238027

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Mycket gnäll även från oss på HS efter att vi gjort 4 dåliga perioder på raken. Alla ska få sparken typ.

Vi kanske ska ge dom sista perioden att visa lite i alla fall.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
The great one: spelar det så stor roll i förlängningen, om Timrå skulle flaxa in två mål i slutet av matchen och stjäla en poäng? Hur många hockeymatcher vinner man på en skridsko och 7 skott på mål efter halva matchen?

Timrå har så mycket sämre struktur än ALLA andra lag i denna serie, gör inte nubben något snart så åker vi ur igen.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
The great one: Njae, rätt utspelade mot Frölunda om man ser till målchanser och vad vi släpper till, alldeles för uddlöst mot Skellefteå där det även där kunde varit Leksandsiffror. Jag kände inte att de matcherna gav jätte mycket hopp ändå faktiskt..


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer