Även om Timrå på det stora hela är sämre än motståndarna och har för lite puck för att få en massa utvisningar med sig är det jävligt illa att det blir så olika nivå på bedömningarna.
Rallarn: ja men herregud, den westerholm åker på nu, jag hoppas frölundaspelaren blir anmäld för diving på den. Lasch slag i nacken på Erixon släpper man, höga klubban på LaLeggia när en framtand ryker och blodvite uppstår, den släpper man men den här tar man?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer