Även om Timrå på det stora hela är sämre än motståndarna och har för lite puck för att få en massa utvisningar med sig är det jävligt illa att det blir så olika nivå på bedömningarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även om Timrå på det stora hela är sämre än motståndarna och har för lite puck för att få en massa utvisningar med sig är det jävligt illa att det blir så olika nivå på bedömningarna.