1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2256225

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
Matsg: Är det såhär det känns att vinna?
Så jävla skönt! Hoppas det fortsätter imorgon.

Tycker Rattie i övrigt får för lite beröm, han är otroligt smart med pucken och det händer allt som oftast något bra med pucken när det lämnar hans blad. Tror han kommer bara bli bättre och bättre.

Något som var tydligt och som jag gillade att se var att jag aldrig sett Timrå aldrig lyft så många lobbpuckar ut i mittzon igår. Tidigare har man försökt spelat ut dig i dom situationerna för man varit lite naiva. Nu lobbade vi ut pucken många gånger och lät forwards sticka på pucken istället för att spela fast sig, som ledde till offensiv istället för defensivt. Sedan släpper timrå till alldeles för många kontringar men det känns lättåtgärdat förhoppningsvis!

Alla till hallen imorgon!

In freddan we trust, va!!!?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer