Anser inte att SHLs nuvarande strategi att flytta matcher och förlänga säsongen kommer hålla i längden. Mönstret med förlängd säsong, begränsad publik och begränsade intäkter etc. kommer upprepas nästa år. Så länge folk inte vaccinerar sig samt fortsätter sitt kramkalas på jul och nyår så blir det ett ekorrhjul.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...