+ 2
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Varför är vi supportrar maktlösa? Varför är det bara Timrå som inte är intresserade av att ha en SHL-mässig organisation? Varför är marknaden död för Nubben men ingen annan?
Man vet redan hur det kommer att låta, "det var nära men det föll ihop med nyförvärven på mållinjen", förmodligen för att han börjar kolla marknaden någonstans kring lunch den 14/2.
Nej, kommer det inte in minst 2 stycken spelare innan deadline så är det egentligen inte ens lönt att ställa upp med A-laget i kvalet. Skicka nu våra tränare åt helvete, skicka en bönande vädjan till Ulf Dahlén att ta över det här vraket och se till att Nubben aldrig sätter sin fot i närheten av arenan efter denna säsongen oavsett om vi håller oss kvar eller åker ur.
Nu får det vara nog.. Björklövens supportrar kräver en förklaring om de uteblivna resultaten trots att de ligger bra till, varför kan inte vi också tillsammans göra ett uppror?