1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2312602

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
Modano: Vem har sagt att jag njuter och kan du beskriva när jag hånat? Jag håller med Sanny i det han skriver. Du håller ju inte heller med om att TIK har spelat en bra hockey i år? Ser väl för fan vem som helst att det inte fungerat. Men det är två lag som måste kvala och nu blev det DIF och TIK och det är knappast mitt fel. Det är självklart inte kul för något av lagens supportrar. Godnatt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.