Uno Gordon: Hmmmm, Lakers-logga? Som Växjöbo förstår jag det väldigt väl i slutspelstider mot Frölunda. Rönnberg och Lundqvist styr hela domarkåren på ett sätt som ger vem som helst kalla kårar.
Jag håller på två lag, Timrå och det lag som möter Frölunda😀
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Som Växjöbo förstår jag det väldigt väl i slutspelstider mot Frölunda. Rönnberg och Lundqvist styr hela domarkåren på ett sätt som ger vem som helst kalla kårar.
Jag håller på två lag, Timrå och det lag som möter Frölunda😀