RunarUp: Samma här. Oavsett vad man tycker om honom hade han tveklöst gjort oss till ett bättre lag. Nästan så man hoppas lite på att Luleå tar hem detta så han kan komma "hem".
{9839}: men, alltså. Finns det någon mer substans kring Erik G än att någon (minns inte vem) droppade ett silly-rykte om att Timrå försökte värva "en ledare och en spelare" från ett icke-namngivet lag, och att detta direkt översattes till "Stridh och EG"?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...