RunarUp: Samma här. Oavsett vad man tycker om honom hade han tveklöst gjort oss till ett bättre lag. Nästan så man hoppas lite på att Luleå tar hem detta så han kan komma "hem".
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Är också väldigt ambivalent till honom efter hans uttalanden för några år sedan, men satan i gatan vilken tillgång han skulle vara för oss.