1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2385195

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Kulltorp: Tycker ändå det är ett klart snäpp upp. Är skeå som är ordentligt tunga.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Gorkyman: Om detta är ett snäpp upp så blir jag orolig på riktigt.
Jaja nu är det som det ska tydligen som Timråit. Man får våndas inför vårens kval.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Gorkyman: Är det verkligen ett snäpp upp? Onödiga utvisningar i offensiv zon, igen. Dåligt passningsspel som sabbar massor av spelvändningar, igen. Otroligt få skott på mål, igen. Visst är Skellefteå ett topplag men vi har ju fan släppt till 30 skott på två perioder, hur ska man kunna vinna hockeymatcher? 😅

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer