{8179}: Egentligen tycker jag inte att det är nåt fel med denna utlåning och tror samt hoppas att Oliver gör succe i HA, däremot hoppas jag att våra stjärnor som tar Olivers plats kommer upp till nivå och sliter som djur och det helst redan igår.
Kanske Walli skulle kunna jaga upp Pettersson och CO? bra fart, bra inställning och bra skott/handleder. Varför inte?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kanske Walli skulle kunna jaga upp Pettersson och CO? bra fart, bra inställning och bra skott/handleder. Varför inte?