1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2387627

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Smokey: Det där har jag efterlyst länge. Att Ante mfl skulle använda vår, företrädelsevis min, oändligt breda kompetens. Säkerligen gjorde laget det igår för de följde ju instruktionerna föredömligt. Det var tydligt att Lander läste här i periodpausen inför tredje och fattade att han och de andra bara behövde kämpa lite mer så skulle det lösa sig

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Känns lite sådär med Kapanens intervju. Man går in i serien med för liten trupp. Kort både på fwds och backar. Nu verkar det fattas pengar och tydligen finns det inget utbud heller. Men om det blir skador så är man öppna för nya spelare.
Samtidigt behöver man sälja spelare om man ska ta in nån ny. I samma veva med uselt spel, så skeppas Oliver J. till Löven. Var är den röda tråden? För övrigt borde Timrå förlänga med J.J. till 25/26.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer