1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2393909

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
Håkkybåkky: Väl godkänd totalinsats överlag från tränarna, vakt, backar och forwards. Det är väl vi här 99% överens om.
Men vi letar ju alltid förbättringspotential vilket nämnts, t ex en handfull spelare som vi tror kan mer än de visat och flera forwards som spelat okontinuerligt p g a skador och annat.
Det du är inne på, 3 mot 3 igår håller jag med om, vi blev lite taktiskt utmanövrerade, kanske sönderryckt p g a våra skador meeen... tyckte mig inte se Walli i den spelformen över huvud taget, vilket är märkligt med tanke på att vi var lite kort på spetskompetens OCH att han är stor, åkstark, svårstoppad i 1 mot 1och redan gjort ett mål som hade 3 mot 3 karaktär där han helt enkelt trampade runt motståndare och stänkte in den.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer