Andersson: Gud, som man älskar Landers fighting face. Han är där hela tiden efter tekning. Snart kommer det en crosschecking. Hans betydelse kan inte överskattas.
Woody Jokinen: Och som Lander steppat upp från att faktiskt har varit lite ifrågasatt. Men det var nog lite som jag sa, han behövde en anpassningsperiod från att faktiskt varit ifrån SHL/Eliteseriespel i typ 12 år.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer