1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2405169

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: jag har också levt i exil länge. Typ 16 år. Segrarna blir fanken så goa på bortaplan. Promenaden ut ur hallen, över parkeringen. Så jävla gött kan det vara.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
josha840:

Allra bästa stunden är nog när man firar segrarna med laget sekunderna efter matcherna. Sedan vill man bara komma hem. Blir så trött av dessa resor. Musiken i lurarna underlättar dock. Både skönt och inte med uppehåll nu när vi är inne på det vinnande spåret.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
josha840: Samma här, exil i drygt 20 år, men har som tradition att åka hem och bevittna ca 3-4 matcher/år i NHC. Åker till bortamatcher när det passar.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer