1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2405160

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Rip Kirby:

”Vi älskar Timrå, klapp-klapp-klapp-klapp-klapp” funkade ganska bra igår. Allt det andra också. Har förvisso inga större krav på en så liten klack. På hemmaplan är det annat. Har dock inte varit på plats i Timrå sedan cirka ett decennium. Längtar ibland, men det lär aldrig bli av igen. Får helt enkelt nöja sig med att stå i småklackar i Skåne. Trivs med det också.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: jag har också levt i exil länge. Typ 16 år. Segrarna blir fanken så goa på bortaplan. Promenaden ut ur hallen, över parkeringen. Så jävla gött kan det vara.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Oliver gör 0-4 för Löven...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer