BlackBay: Jag menar inte att tracka ner på ngr spelare, om ngn uppfattade mig så. Vi har en svacka just nu och kommer tillbaka såklart. Alla lag får svackor. Sen,om man ska spekulera, om Timrå ska ta nästa steg, så är detta de spelare jag tror behöver göra plats för nya, som känslan är just nu iallafall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi har en svacka just nu och kommer tillbaka såklart. Alla lag får svackor.
Sen,om man ska spekulera, om Timrå ska ta nästa steg, så är detta de spelare jag tror behöver göra plats för nya, som känslan är just nu iallafall.