1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2432819

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-12-28
Personligen börjar jag gärna uppsnacket infor imorgon, första hemmamatchen på flera veckor ju, taggad!

Tre faktorer avgjorde igår, grabbarna kämpade inte tillräckligt, tog idiotiska jävla beslut (Eronens fasthållning, Svenssons stöt i mittzon), och domarna var katastrof. Ja, jag skyller delvis på domarna. Tvåan EA åkte på var bland det billigaste jag sett och det lade grund för vändningen. Däremot när Lundin får ryggraden omplacerad av en Växjöspelare så ser domaren ingenting helt plötsligt. Är så otroligt döless på domarnivån i SHL, som säkerligen färgar min allmänna syn på snöflingorna också, så klart.

Kul att se att polletten trillat ner angående vart Dahlén ska stå i PP dock!

Det är mer livat på en Söndagsbön än i Vida Arena under mellandagarna, patetiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.