1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2432861

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-12-28
{297}: Jag är helt enig i backfrågan. Det behövs inte offensiva poängbackar när man har en av seriens bästa forwards. Rindell är en back som ska ha max 10min just nu. Varför inte bara fördela tiden där med Edfeldt. Den senare är bättre defensivt.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-12-28
DenRöda: Jag vill ha en ny backvärvning innan deadline i februari. Vi borde ha råd att skriva med någon i några månader med tanke på att vi haft mer folk än beräknat på hemmamatcherna och jag tror att det kommer att fortsätta så sålänge vi är med i övre delen av tabellen. Dessutom finns pengar från Blomqvist så nog borde vi ha råd med en bra back. I värsta fall får vi köra en insamling. Tror att det krävs för att vi ska kunna utmana i ett slutspel.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-12-28
Ha precis vakna i hemmabaren efter rase i Lakedoom igår!
Sjukt besviken att vi int kunn få mä oss poäng!
Att fall ihop som ett korthus likt Lule i Gavlerinken!
Nä….
Ja ä rädd inför morgondagen i Sydkraft Arena!
Malmoe ä int å leka mä…
Dä gäll att int underskatta!!
Då går dä åt helvete!!!
För övrigt gratulerar ja Modoliderna redan nu till rekorde i antal skalper i rad!💪🥳
Uppladdat:

500x0-2af2b675-10e4-4023-93bc-f776a92ad425.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.