{297}: "Utvecklingsspelare" kan ju vara etablerade spelare i svenska mått mätt. Typ Frödén, Ryfors, Juolevi. Tog bara dom där som exempel. Alla dessa är ju kontraktslösa nästa år. Jag vet inte, men jag tror inte vissa organisationer vill låta sina "talanger" sitta på arslet 5 månader utan matcher. Det kanske t om finns en chans att vissa t om frigörs från kontraktet för att göra plats för andra spelare och så vidare.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer