1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2432966

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-12-28
{9386}: håller med om att backsidan är svag och att Svensson ser trött ut men annars tycker jag vi hade ett rätt bra spel mot Växjö förutom första 10 och alla boxplay. Tyckte vi störde dom högt och vann många puckar, vi hade bitvis tryck på dom i deras zon så jag håller inte riktigt med om att vi saknar grundspel. Sen ballar ju hela matchen ur när domarna lägger sig i och ska påverka slutresultatet. Den lilla eventuella agg jag känner över vårt egna lags prestation är en piss i havet jämfört med vad jag känner för domare Claesson. Om han behövde en njure och jag hade 20 st i kylen så skulle han bli utan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.