1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2434551

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
{9908}: Modo boken dom hånar Jonte när dom kan o de är mobbing enl min mening!!! Vet inte men avundsjuka troligtvis men de är fula ord om honom hela tiden!!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
JonteD: Dom hånar Jonte men hyllar Wernblom som knappt kan få speltid i SHL’s sämsta lag. Säger ganska mycket om modoiterna i så fall 🎅. Det är tufft läge när en legendars son blir en besvikelse, vår version går det ganska bra för.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
JonteD: Men att du bryr dig de är lillebror med små hjärnor och sex fingrar. Vad förväntar du dig?
Det stavas avundsjuka!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer