1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2444318

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sputnik: att man dessutom gjorde det på ett tvåårskontrakt innebär att nån annan inte får nytt kontrakt nästa säsong.
Hade väl varit bättre o skrivit säsongen ut och sen leta bättre spelare till nästa säsong

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
BlackBay: man skrev 2 år med den nya finnen också ja? Kapanen är som en femåring som hittat en femhundring på gatan och går bananas på H&M’s fyndlåda. Vi värvar ju för fan bort oss för säsongen 23/24 och det är bara januari!

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Dags att hitta ett eget spel offensivt som funkar mer än en på tre matcher.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
BlackBay: Jo men nu tänker jag mer att Panu lär ta plats på bekostnad av nån av Lundin, Andersson eller Alvarez, vad gäller nästa säsong alltså.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.