1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2444352

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
BlackBay: man skrev 2 år med den nya finnen också ja? Kapanen är som en femåring som hittat en femhundring på gatan och går bananas på H&M’s fyndlåda. Vi värvar ju för fan bort oss för säsongen 23/24 och det är bara januari!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: Det måste ju innebära att en hel del spelare ryker nästa säsong. Förhoppningsvis. Alvarez, Andersson, Lundin, Halloran. Till att börja med. Bye Bye.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: Å andra sidan finns det ju en del platser kvar att fylla. Räkna bort Lundin, Alvarez, Halloran, Andersson, Stenqvist, (kanske Eronen), Edfeldt.

Så finns det fortfarande en del platser att fylla i min bok både offensiven och defensiven.

Den mest tveksamma i min bok av Kapanens 2 års kontrakt är Pääjärvi, fast där har man läst på sina hålla att han är riktigt billig, ryktet i folkmun att han nästan erbjudit sina tjänster nästan gratis.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: Färjestad visar klassen. Från 3-0 och 4-1 till Luleå har man kvitterat till 4-4!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.