Smokey: Om det får dig att må bättre, go for it! :)
Hjärnan och hjärtat säger att vi vinner ikväll. Men har ändå en liten gnagande känsla att HV kan få en nytändning och kan bli farliga. Intressant blir det i vilket fall.
Spelar vi som de tre föregående matcherna så bör vår chans till vinst vara god.
Röd och vit hockeydynamit! (som även Ros sa i 60 min om Timrå nyss. Ros vet att du läser här :) )
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hjärnan och hjärtat säger att vi vinner ikväll. Men har ändå en liten gnagande känsla att HV kan få en nytändning och kan bli farliga. Intressant blir det i vilket fall.
Spelar vi som de tre föregående matcherna så bör vår chans till vinst vara god.
Röd och vit hockeydynamit! (som även Ros sa i 60 min om Timrå nyss. Ros vet att du läser här :) )