Naiv är man i alla fall och känna att vi gör det bra efter första. Ineffektiviteten kommer nog straffa oss om vi kommer ut jetlaggade i tredje också.. fyfan
vonDöbeln: Timrå gick ut i andra och trodde det här skulle bli en enkel resa bara för att man fick in några enkla i första. Nu är det tillbaka till grunderna i tredje, vi måste ha ambitionen att äga lite mer puck om vi ska ta poäng ikväll. Arbetsinsatsen måste upp flera snäpp, vi är tvåa på alla puckar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.