1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2458477

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
Naiv är man i alla fall och känna att vi gör det bra efter första. Ineffektiviteten kommer nog straffa oss om vi kommer ut jetlaggade i tredje också.. fyfan

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
vonDöbeln: Timrå gick ut i andra och trodde det här skulle bli en enkel resa bara för att man fick in några enkla i första. Nu är det tillbaka till grunderna i tredje, vi måste ha ambitionen att äga lite mer puck om vi ska ta poäng ikväll. Arbetsinsatsen måste upp flera snäpp, vi är tvåa på alla puckar.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
vonDöbeln: Vi slutar att forechecka och blir plötsligt mjuka i närkamperna. Jehepp, hockeylogik..

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
vonDöbeln: Ja och det är här Ante måste ta tag i det i tid. Får inte vara så här nonchalanta.

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
Vi vinn ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Låt dä rinna lätt i strupuslingen 🎉🎉🎉

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.